Brrrrrrr!!!

Trotts att jag är inne så fryser jag bara man tittar ut. Har inte tittat på termometern, men den ligger nog runt nollan skulle jag tro. Börjar verkligen bli dax att byta till vinter däck väldigt snart. I o för sig är det väldigt vackert väder, frost på bilar o mark och solen skiner. :)

Dennis är hemma idag oxå. Hoppas att han hinner bli frisk under helgen. Verkar inte ha något slut, som vanligt då i o för sig. Idag vaknade han i alla fall på helt fel sida. Inget bra humör där inte. Ett äpple har jag fått i honnom men ingen frukost ännu.
Ska lämna honnom hos hanns pappa vid halv 2 tiden idag. Så jag hinner ut med Texas innan jobbet. Stänger macken. Bra tråkigt. Men jag slipper i alla fall att jobba med en viss kollega idag... Hi hi. Det är bra det. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0