Höstbus o inbrott på jobbet....

Har ju haft Dennis hemma ett par dagar nu. Vet inte om han är smittbärare ännu, så vi träffade Frida o Emil nere i Velamsund för att passa på att busa lite när solen äntligen skiner. Tyvärr så var Dennis lite loj o blev snabbt trött, så det blev typ bara två timmar ute, men det var mysigt ändå. ♥





Så har det varit inbrott på jobbet igen... Denna gång tog de ett släp, en fyhjuling, massa däck och en däck vagn. Vad är det som har hänt med lilla Ingarö egentligen. Sen i somras har det varit två inbrott på macken samt min o Luddes bil utanför. Knasigt värre. Fast jag är ändå inte orolig över att stå där själv på kvällarna. Det är så lugnt o jag känner mig helt lugn. =)
Snart åker chefen o hanns fru bort på semester i två veckor oxå, o då har jag deras pass 8-16 vaeje dag. Ska bli super skönt att kunna få några lediga KVÄLLAR helt för mig själv... =)

Syrran o Tim kom över o fikade nu på kvällen när jag jobbat klart. Super trevligt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0