Julpyntning och storhandling.

Idag har jag som de flesta varit o storhandlat mat. Massor blev det. Trodde nästan att armarns skulle gå av när jag skulle gå upp för trappen... Men nu finns det mat för ett tag i alla fall. =)

Har fuskat lite med jul pyntningen. Kunde inte hålla mig....



Det är nog det mysigaste med vintern, när det är massa snö, mörkt o alla har massa julbelysning.  

Hämtade Dennis idag oxå. Min lilla gos unge. Vi har tagit det lugnt hela kvällen o tittat på Nalle Phu.
Dax för honnom att sova snart nu, då det är dagis imorgon.
Och vi andra här hemma skall se på Arga snickaren o sedan Greys Anatomy. Bara älskar den serien. Så får man gråta några tårar. ;)

Trodde jag hade tappat mitt körkort idag, men jag hittade det sedan i ett väldigt undligt fack i väskan. Undrar verkligen varför jag la det där????

Imorgon skall Texas vacineras, o jag jobbar. Hoppas verkligen att det går vägen... Håll tummarna för det är ni snälla.

Nej nu är det dax att värma välling till sonen min...

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0