Medryttare.

Idag kommer det en ny familj ut till stallet o ska se om de vill hjälpa mig med Texas en dag i veckan. Hoppas de är trevliga... Har hittat en familj som tar lördagar men vill gärna att han får bli riden mer än en dag i veckan. Så får man in lite extra pengar där oxå, o det kan ju verkligen behövas. Det blir snålt med allt när jag flyttar nu...

Snart kommer Christer (min hyresvärd för tillfället) hem från tandläkaren o då ska vi åka till butiken där jag o mamma var igår. Han ska se om han hittar något, o jag ska titta på den där "mys dressen" igen. Om den e tillräckligt lång i benen tänkte jag faktiskt köpa den. =)
Måste ta mig i kragen o åka till en kiropraktor nu. Om jag inte gör det o får ordning på min höft så kommer jag ju alltid ha ont i både den o knät, o då kommer jag aldrig att kunna börja springa igen. O det är inte bra...
När vi varit i mölnvik så ska vi till orminge en snabbis oxå, för där ligger min nya mobil o väntar... Det är bra att ha kontakter. Hi hi. Den jag har nu e i o för sig toppen, trivs jätte bra med den, men vid ett tillfälle i sommras så blev jag lite (JÄTTE) arg på pappan till min son så jag kastade den i golvet, tyvärr så träffade den ett element på väg ner o skärmen spräcktes, nu ett halvår senare har det blivit massa fler sprickor som nu täcker halva skärmen, så när man får ett sms så får man gissa sig fram lite vad det står. Ska bli skönt att få en ny hel telefon igen. Undrar vad det blir tro. =)

Idag får jag hämta min son på dagis oxå ♥, denna vecka har jag honnom bara från ikväll till fredag morgon, det är hårt..... Men nästa vecka får jag i alla fall ha honnom fem dagar, tänk va skönt det vore att ha ett jobb då han kunde vara hos mig varannan vecka hela veckan istället för två dagar varannan vecka och fem dagar den andra som nu. Men jag kan i o för sig tänka mig att veckan utan honnom skulle var tok låååååång då istället. Ja ja, nu ska jag flytta först, sen ska jag tag i att se mig om efter ett nytt jobb.

Nehe om man ska ta o vara nyttig o starta dammsugaren lite innan, bädda rent i sängarna skall jag göra oxå är det tänkt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0