Spelning, inbrott i bilen, jobb, sjukt barn mm....

Okej, jag vet, jag är inte så bra att uppdatera jämt.
Passar på att dra lite nu då...

I lördags spelade några vänner till mig på Eddys Bar i Orminge. Så det var jag o såg. Mamma kom dit oxå. Christer, Ludde, Frida o Martin oxå. O så jag det ju massa Orminge folk där som jag inte träffat på många många år. Hade skit kul o bandet var jätte bra. Fakriskt mycket bättre än jag trodde de skulle vara. =)


Christer dricker ju inte så han körde. Hemma typ halv 3. Trötta som attans. Ludde sov på soffan, då vi öppnade macken på söndagen, tog en härlig morgon promenad upp dit på morgonen.

Skrev på FB att jag var trött o ville hem o sova. Chefen var då super snabb att lägga en kommentar om att det inte skulle gå ut över jobbet, som tur var så la mamma in en kommentar precis efter om att han skulle vara stolt över att vi jobbade där osv istället. O det var tur, för då slapp jag skriva något jag skulle ångra sedan....

När klockan äntligen blev 16 o jag slutade. Väl ute vid bilen upptäcker jag att det har varit inbrott i både min o Luddes bil, de har slagit sönder rutor på båda bilarna. =( Jag blev bara av med ett flak öl, men det låg i bakluckan så det var inget som sågs utifrån. Ludde blev av med en Ipod o en gps. JÄVLA SNORUNGAR.. Vi är väldigt inne på att det är ett gäng "epa raggare" som varit i farten. O jag har ju bara trafik försäkring på min bil, får med andra ord stå för rutan själv... =( Så nu sitter där en bit kartong o lite plast istället.

Har tagit bort chefen o hanns fru från min FB nu. Då han i måndags gick runt o sa till mina kollegor att han tyckte min mamma var knäpp o skrev dumma saker. Hon får skriva precis vad  hon vill.... De har inte sagt något ännu om det, så jag vet inte ens om de märkt det.

I onsdags morse kom Örian förbi o lämnade Dennis hos mig. Han får vara hemma resten av veckan. Vi misstänker att han är "frisk smittobärare" så jag ska försöka få tag på läkaren idag för att göra en hals odling på honnom. Så får vi se. Han var i alla fall super glad o mysig hela dagen igår. ♥

Idag ska vi baka pepparkakor. Smarrigt...

Fick mail från ena familjen som hjälper mig med Texas. Det hade gått toppen bra i helgen o de tycker mycket om honnom. Underbart skönt. De har på lördagar o denna helg som kommer nu så börjar den andra familjen på söndagar oxå. Så då har jag honnom inte alls på helgerna utan kan koncentrera mig helt på Dennis eller jobb eller vad det nu är. =)

Nehe, tror jag fick med det mesta, nu är det dax att ringa läkaren o försöka få en tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0