Tjoho....

Så var det påskrivet o klart. Hi hi.
Känns otroligt. Ska bli så roligt.

Fick massa papper att läsa om hur man ska bete sig osv. Har jag något att kika på ikväll då. =)
Vi fick även prata med killen som besiktigat lägenheten, så jag fick lite svar på frågor angående att måla om osv. För just nu är sovrummet små blommit, o det känns inte riktigt som mig...

Åkte till Mölnvik en sväng efter, hittade en tränings dress jag vill ha. Svart/röd jätte fin, ska fundera lite på det först. Kostade i o för sig bara 199 kr. Hmmm.

Nej nu är det dax att lägga på ett kol, duscha o göra sig klar för jobbet. Stänger idag, mindre kul...
Måste hinna ringa till damen som har lägenheten just nu, för o prata om när jag får flytta in o sånt. 
Ska till stallet innan oxå. O kolla till ponnyn min, igår blödde han näsblod, men det hade slutat på kvällen när jag var ute igen så han hade nog bara fått sig en smäll eller nått. Han får stå idag i alla fall, för säkerhets skull. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0