22:a dec

Började dagen med att komma ner i vardagsrummet o undrade varför granen inte lös. Gick o skruvade på alla lampor för o se om David släkt den. Bara för att upptäcka att den ena katten (jag vet vilken av dem det är, vi har bara en som är half beroende av elstötar) hade bitit av sladden.... Grrrrr...

GRATTIS TILL SYRRAN SOM KLARADE UPPKÖRNINGEN IDAG.
BARA SKRIVNINGEN KVAR NU DÅ.
HÅLLER TUMMARNA ATT DU HAR KÖRKORTET INNAN NYÅR!!! :D

Åkte iväg till Brisak o köpte den där SUPER mysiga filten. Som jag snart nu ska krypa ner under. :)
Hittade en till julklapp till Dennis oxå, och passade så klart på att köpa ny slinga till granen.
Så nu får vi se hur länge den får lysa denna gång då.
Kanske det finns något katt rehab för elberoende????

Åkte till Jysk o köpte en ny kudde till gubben oxå, då den gamla åkt i sopen.
Så nu kanske det blir lite lugnt i natt. :)

Åkte upp till Södra Evlinge stallet för att kika.
De har fixat till det massor sedan jag stod där med Parant.
Så nu har jag en ute box där som Massa skall flytta till den 5:e januari.
Åååå vad det ska bli roligt.
Det står ca 19 st hästar där, men det finns bara två st uteboxar, så det blir ändå väldigt lugnt för henne.
Hon kommer att stå i en hage med två st ston och två st vallackar.
Så det blir nog bra tror jag.
Hoppar gärna över några av mellandagarna nu. ;)
Beställt lite små saker idag, fleesetäcke och "stall apoteks" grejer. Kan vara bra att ha när hon kommer redan.

Små städat lite hemma.
Snart kommer David hem med pizza. Tänkte vi skulle lyxa till det lite idag. Hoppas att han inte ska ut o salta eller så allt för tidigt, och att han inte somnar så snart vi sätter oss i soffan. Så man kanske kan få umgås lite idag.

Ha en trevlig kväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0