26:e dec

Oj vilken underbar jul jag har haft. :)

Började med risgröt till frukost och ett morgon paket. Fick ett jätte fint halsband.

Vid 14 tiden åkte vi och hämtade Denniss för att sedan åka hem till mina föräldrar i Vikinghill.
Först Kalle och sedan MASSOR med god mat.
Sen kom som tur var tomten. ;)
Dennis blev överlyckligt och var en stor o modig kille när han bjöd in tomten i hallen.

 

Massor med fina paket blev det. En ring av ♥:at, ett kamerastativ, massor med häst saker (lila så klart, hi hi) en säkerhetsväst och massor av andra roliga saker.
Dennis fick en snowraiser, filmer, dinosarier, pyssel grejer och massor mer......

Som tur var så klarade vi oss från snö, så David slapp jobba hela dagen.



Juldagen så jobbade jag så jag lämnade Dennis till hans far vid 9 tiden.
Otroligt segt på jobbet, vettigt folk höll sig ju hemma med familj och vänner som man bör.

Har börjat planera för nyår oxå. Vi kommer att vara hemma hos oss.
David ska göra pannacotta. Mmmm så smarrigt.
Äta middag får folk göra hemma hos var o en. Vi blir så många så det blir svårt att få plats om man ska äta.
Men det gör inget, då får vi ju en smarrig efterrätt istället. ;) Hi hi.
Ostbricka blir det oxå.

Men jag håller på att bli halft galen, vill ju att det ska bli 5:e januari nu..... ;)

Idag kom Davids mor, far och två små syskon upp. Har precis ätit middag o ska ta det lite lugnt o mysa.

Imorgon skall jag upp o öppna macken. Mindre kul, men jag slutar i alla fall kl 12 då.
Sen e jag ledig hela veckan förutom på fredag. Då är dagis stängt så mamma ska ha Dennis ett par timmar.
Annars så får han nog vara ledig från dagis resten av veckan.

Nu skall jag blänga på tv. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0