Massa!

JAG HAR HITTAT EN HÄST!!!!!

Igentligen var det ju kanske meningen att jag skulle skaffa en först till våren. Men jag blev kär. ;)

Hon är otroligt fin.
Arabiskt fullblods sto född 99
Namn: MASSA
Hon är 151 cm

Väldigt välnanterad och snäll.

Min kompis Petra var med mig när jag tittade på henne. Hon skulle vara kritisk, då jag brukar ha lite svårt att vara det. Men hon kunde inte komma på något. ;)

Hon har ställt upp i två western (små) tävlingar och en prova på distansritt.
Hon har haft ett föl och var en toppen mamma.

 

Just nu är hon ej "igång". Så jag ska låna henne på foder först, så vi får se att vi trivs ihop innan jag köper henne.

Nu idag så ska jag iväg till stall Tuna o titta. Det ligger ca 5 min från hemmesta.
Hoppas att det är fint o att jag platsar in där. Så att jag kan få hem henne snart.
Gärna IGÅR så klart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0