Nytt försök.... ;)

Jaha.
Jösses vad det har hänt skojiga gerjer.....

Jag har fyllt år...
Fick en telefon, matta, ljus grejer (är galen på lila i mitt hem just nu så allt var lila, inte telefonen i o för sig) örhängen, kakfat, digital foto ram mm....
Mmm jag vet att jag e lite bortskämd. ;)

Har jul pyntat huset oxå. Är galen i julen. Så otroligt mysigt. Hoppas att Dennis oxå blir det. Tror nog att jag kan vara lugn ang den saken i o för sig. Jag älskar julen eftersom jag alltid har haft så underbara jular när jag var liten. O Dennis kommer ju att få samma jular (när han e hos mig i alla fall) som jag hade och har. Och paket galen, ja det är han redan. ;)

 

Ikväll kommer Erik och Ethe upp till stockholm.
Det är Davids bror och svägerska. Helt underbara människor. Synd bara att de bor på tok för långt bort.
Jag o Ethe trivs super ihop, kanske för att vi e lite små knäppa båda två. ;)
De ska bo hos oss över helgen.
Så Anna (davids syster)Josef och Calle (davids bror) kommer oxå att komma hit då.
Vi ska ha en liten mini jul på lördag och bara ha det trevligt.

Så nu håller jag på att städa o fixa så vi ska ha det mysigt HELA helgen.

Synd att jag jobbar på dan imorgon bara. :(
O hoppas att det inte snöar en massa i helgen då David har plogning och saltning. Kan ju vara kul för honnom att få träffa sina syskon lite med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0