Jobb helg...


Så där ja. Nu är det äntligen söndag kväll o jobb helgen är över.
Varit otroligt rörigt o kämpigt denna helg.
Antagligen eftersom jag inte har så mycket krafter ännu.

Fredags stängde jag. Så det var i princip bara att gå o lägga sig när jag kom hem.
Upp o öppna på igår. Hem o lyxade till det med pizza. SUUUUPER gott. :D Kollade på Iron Man 2 med ♥:at o höll nästan på att somna till den. Fast den var faktiskt jätte bra.

David blev utringd för att salta runt halv 5 tiden nu i morse.
Snart är det vinter igen. Ååå så underbart... :) Julbelysning och snö. Hi hi.




Nu håller David på att göra hemmagjord tomatsoppa och vitlöksbröd till mig. :P
O efter det så blir det lite film o soff mys.

Sovmorgon imorgon, vilket säkert innebär att jag vaknar av mig själv runt kl 07...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0