10 april. Studentskiva, trasig varmvattenberedare, nackspärr mm....



Jaha ja.
Ibland så hinner/orkar jag inte skriva på ett tag. Blev visst så nu.
Men bara för att jag inte skriver så betyder det inte att det inte är något som har hänt. ;)

För att börja i rätt ände så gick varmvattenberedaren sönder.
Tur att jag gymmar flera dagar i veckan så att man slipper åka hem till mamma i nacka för att tvätta sig varje gång.
Ca en vecka var vi utan varm vatten, men idag så fungerar det igen.
Så ikväll blir det en lång varm dusch. :)

Förra lördagen hade vi över lite vänner, Jeff (på mitt jobb) hade så otroligt snällt ställt upp o jobba hela helgen för mig. Så det blev lite alkohol intag då. ;)
På söndagen åkte vi till Katrineholm för att hälsa på Veronica med familj.
Var på tok för länge sedan vi sågs.
Super kul, massor att prata om.
Deras lilla dotter Kelly har ju redan blivit över året och är så otroligt go. :)


(snygga Mamba, arab hingst)

(Kelly)

Veckan har rullat på som vanligt med, jobb, stallet, gym och min goa son. ♥
Förutom på torsdagen... Min syrra tar ju studenten i år, så i torsdags var vi på deras studentskiva på Pure inne i stan. Super kul. Maten var inte så speciell direkt, men middan var trevlig och festen efter skit skoj.  :)
Deras tema var: Jag kommer precis från...... Jag körde det lite enkelt och tog från Texas. ;)
Här är en bild på syrran och hennes kompis. Ni kan nog gissa vad de har valt.
Obs, de hänger inte ihop.



Helgen har varit lugn och spendarats messt i soffan då jag vaknade i lördags med nackspärr... Suck...
Lite cykling på lördagen han vi med i alla fall. :)
Söndagen åkte Dennis med David för att hämta lastbilen och tvätta av den. Ni kan tänka er hur glad han var för det. ;)
Så jag åkte ut till stallet.
Sandra skall sluta på Massa, hon ska flytta, så idag var en tjej som heter Josefin ute o häslade på.
Super go tjej. Känndes helt rätt så hon kommer att börja efter påsken.
Hade insläppet och kvälls fodringen. Men eftersom folk i mitt stall är så goa, så tog Åsa mitt kvälls pass. Dvs att jag kunde krypa direkt mer i soffan när jag kom hem igen efter jag tagit in hästarna och tänker ligga kvar här tills jag ska flytta mig till sängen istället.

Dennis har lite feber så han får var hemma imorgon.
Inte så mycket, men tillräckligt i alla fall.
Och jag som har morgonfodring imorgon. Ja ja, inte mer än att han får följa med dit då.


Hoppas alla får en toppen kväll.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0