11 april. Trött mamma och febrig son.



Jaha, upp tidigt för att åka iväg o morgon fodra i stallet.

Gick faktiskt mycket bättre än jag trott.

Dennis e ju dålig, lite små förkyld och har ca 39 graders feber.
Så han var med mig.
Lite små grinig var han, men det e ju inte så konstigt direkt.

Gick rätt snabbt o smidigt idag.
Det är ju Sandra som har Massa idag så jag behövde i alla fall inte mocka och fixa sånna grejer.

Äntligen verkar det som att Tösen är helt bra i benet.
Så nu blir det till att sätta igång henne lite försiktigt igen. :)
Travade ca 5 min igår och det märktes inte alls på henne idag. Tjoho.

 

Nu skall jag duka av den sena frukosten och kasta in sonen i en dusch, så jag själv kan hoppa in sen oxå.

Börjar jobba vid 14 så då kommer Dennis pappa och hämtar honnom på mitt jobb och tar över vabben.

Lång jobb vecka denna vecka. Men på söndag har jag faktiskt tagit ledigt då det är fest på klubben.
Tjo va kul det ska bli. Hi hi.

Ha det gött.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0