19:e april, Påskfest och 11 dagar kvar...



Jaha ja.

Klippt av mig allt hår har jag gjort. ;)
Det var så slitet så det var lika bra det. Väldigt nöjd men sjukt ovant är det.
Har en tanke om att jag ska slinga det blont när vi kommer hem från egypten och ha i några lila slingor i luggen.
Det tror jag blir snyggt som fan.
Och så klart att jag väljer lila, min färg så att säga.
Så här ser det i alla fall ut nu.



I lördags var det fest på klubben. Så jag tog fktiskt ledigt från jobbet på söndan, så jag för en gångs skull kunde få må lite dåligt helt själv i soffan utan några måsten alls.
Hade super skoj, som jag i o för sig alltid har där. ;)

Nu är det bara 11 DAGAR kvar tills vi åker till egypten.
Åååå va kul det ska bli.
Sol, värme, bad och alkohol.

Innan dess så åker vi ner till Davids familj i småland på torsdag morgon.
Det ska bli super skoj det med. Har saknat dem massor. ♥
Vet inte hur jag lyckades med en sådan fullträff denna gång... Underbar kille som bara är helt enkelt perfekt för mig och han har dessutom en super go familj. Hi hi.
Ethe (Davids svägerska) är gravid och det är snart dax för henne, jag hoppas lite på att den vill komma ut när vi är där nere, fast det är i o för sig typ en månad kvar. Så jag får väl vänta.
Det enda som är jobbigt med dem är att de bor så långt bort... Eller att vi bor långt bort, hur man nu ser det.
Är övertygad om att David vill träffa dem oftare än vad vi gör nu och har möjlighet till. Och det vill jag med.
Men var sak har sin tid. Eller nått...
Är kvar där tills på söndan. Jag jobbar ju på måndan, även fast det är röd dag...

Syrran och Tim bor hemma hos oss medans vi är i småland. Så slipper vi ta med oss hundarna för bara några dagar. De är ju inte så värst förtjusta i att åka bil...

Igår när jag hämtade Dennis på dagis så såg jag att de ska ha "påsk fest" idag och barnen skall vara utklädda.
Hmmm... Lyckades i alla fall slänga ihop lite igår kväll, så imorse var det en liten glad svart katt som gick till dagis. ;)







Nehe, nu är det dax o sätta igång...
Tvätt maskinen skall på, jag ska åka o handla och sen fortsätter stor städningen...
Städa bilen hade jag tänkt försöka hinna med oxå...
Och kaninerna ska få rent...
Och hundarna promenad...
OSV!!! ;)

Ha en toppen dag//





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0