Sommaren är slut...


Jaha, nu har man fått skäll att jag inte uppdaterar här tillräckligt.
Men nu e ju sommaren slut, så jag gör ett försök. ;)

Massor har hänt under sommaren, så det hoppar vi över, ni som känner mig vet redan i alla fall. Och ni som inte känner mig är nog inte fullt så intresserade.

Igår så hade jag med mig syrran ut till stallet. Hon skulle fota mig och Massa.
Gick väl inte så bra vill jag påstå. Jag och Massa kommer typ alltid super bra överens, men inte då så klart, hon ville inte alls som jag ville... Några okej bilder blev det i alla fall. :)









Idag då, hundarna har precis fått en lång promenix, golven skall skuras i hela huset, tvättmaskinen går för fullt... Snart öppnar Hööks för dagen så då ska jag dit och köpa ett nytt regntäcke, något billigt bara, som hon kan ha utifall det vanliga blir genomblött eller nått. Imregnering till dem skall jag införskaffa oxå.
Sen blir det stallet, mocka ut i skogen, fixa täcken inför hösten samt kanske smörja om jag hinner, annars får det vänta till imorgon.

David ska fortsätta tattuera armen idag, så jag och Dennis får ha mys kväll själva hemma idag.
Just det, skall nog ta och se när min tattuerare kommer till stockholm nästa gång. Dax att göra klart ryggen nu när solen inte längre värmer så mycket. :)

Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0