Spännande helg nu. :)




Jaha, igår var jag tidigt till stallet. Innan utsläppet, så vi passade på att släppa in Massa i "Astrid hagen". Gick toppen bra. De nosade på varann och det var det. Sen gick de och betade hela dagen.
Massa fick en vilo dag, eftersom jag inte ville ta ut henne på en gång innan de lärt känna varann lite. :)

Jobba 10 till 15 sen hämta sonen. :)

På väg hem blev jag lite arg på en busschauför och körde om bussen.
Det första Dennis säger till David då han kliver in genom dörren är: BUSSEN HAR PROBLEM....
David skrattar lite och frågar om jag hade slagit lite på ratten och kört fort samtidigt som jag sa det. Dennis sa att ja så var det ju... Hmm ska nog försöka börja tänka på blommor eller nått när jag blir arg på folk som inte kan köra. Skönt att jag i alla fall inte sa mycket värre ord... De tänkte jag bara för mig själv. ;)

David hade varit på systemet och hämtat lite grejer jag beställt.
Bla ett rosé vin från Lindemans. Passade på att maka ett glas på kvällen, super gott. :P

Petra kom över och tittade på film med mig. Water for elephants. Den var faktiskt bra. Även om det inte är min sorts film.

David åkte iväg på Sthlm Open vid 19 riden.
Hem kom han när vi gick upp nu i morse.... 06.30. Halshuggning kommer att ske om han är trött ikväll....

Vid 13 åker vi hemifrån, först förbi stallet för att lämna lite torvbalar, hem till mamma för att lämna av Dennis, sen bär det av mot golben....
Vi skall bo på Quality Hotel Globe i natt. Dessutom skall vi åka Sky Wiew samt gå och se Dolly Parton... Snacka om helg!!!
Ska bli super kul att bryta vardagen lite och ha lite mysigt bara David och jag.

Nu ska i alla fall jag och Dennis äta frukost medans David sover...

Ha det. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0