12:e januari



Jag har typ fått tränings dille...
Bara att hoppas på att det håller i sig oxå. ;)
Skaffat mig en orbitreck som jag slavar på två till tre gånger per dag.
Har bara haft den i två dagar, men är helt slut i ben och armar...

Vägde mig och insåg att det stod 65kg på vågen. Suck. Nu är det bara till att kämpa.
Endast popcorn blir det som kvälls snacks om jag ABSOLUT inte vill ha frukt.
Jag tänker INTE bada i vassen i sommar, det är en sak som är helt klart.
Så vill jag ju inte att ♥:at skall tycka att jag börjar förfalla. Inte ännu i alla fall. Nån gång lär man väl göra det. Men då menar jag när man typ är 70 år och har alla möjliga konstiga krämpor. ;)




Massa är helt underbar. Super mysig häst.
Vi har myst och promenerat än så länge.
Tror att jag skall sitta upp i nästa vecka. Kommer att fortsätta att promenera henne men även att rida ca 5 min (till o börja med) varje promenad. Ska bli såååå kul.
Hon är ändå i rätt bra form för att ha stått ett bra tag.

Har träffat några fler "häst ägare" från stallet nu, o alla verkar super trevliga.

Har även bestämt mig (efter massor av velandes) att Massa ska få skor på sig. Det har redan nu börjat att bli super halt, så om jag inte sätter på henne dam kommer jag typ inte att kunna sätta igång henne förens till "senvåren", när all is har smält...

 




Nehe, nu är det dax att städa av köket efter middagen.
Sen lite soffmys med sonen. ♥:at jobbar fortfarande o kommer väl hem runt 20 tiden skulle jag tro.

Önskar alla en trevlig kväll. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0