1:a januari.....

Jaha, nu är det nytt år... :)

Tyvärr så började det ju snöa igår, så David fick åka ut o jobba vid 22 tiden. Han är fortfarande inte hemma. Han lär väl trilla in trött genom dörren typ vid 14 tiden idag. Lär bli pizza till middag idag.
Men vi fick ju i alla fall hela julen ihop, o det var ju faktiskt viktigare tycker jag.

Gårdagen började med att vi klev upp kl 8 även fast Dennis sov hos mamma. Knasiga som vi är.
Fick i o för sig massor gjort.

David fixade en super god middag till oss. :) Tigerräkor, sparris mm till förrätt. Och lam till huvudrätt.

 

Gott va???? Det kan jag garantera att det var....
Han e så duktig min karl. ♥

Sen kom "packet" o det blev fika, snacks, ostbricka och vin osv....
12 slaget kom o gick. Hundarna tog det lugnt o blev inte alls rädda. O Dennis sov.



Idag är det ju ÄNTLIGEN januari vilket betyder att det inte är många dagar tills Massa kommer. Ååå det ska bli så roligt. Saknat stallet så mycket. O Massa verkar vara en super mysig häst o jag tror att vi kommer att få mycke roligt ihop. :D

Gick upp kl 8 idag oxå, och nu har alla klivit upp o frukosten är avklarad. Barnen tittar på tv och vi tar det lugnt. Snart skall vi ta en liten promenad tror jag. Så barnen får åka lite pulka.



Hoppas att alla får ett toppen 2011 och att ni har haft ett toppen 2010. Jag vet i alla fall att jag har haft ett underbart år och hoppas på att få ett lika spännade och mysigt år till..... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0