25:e januari


Jobbat hela helgen. Bläää va tråkigt det är.
Speciellt nu, när det typ inte är några kunder alls på macken.

Måste ta o bli vår snart.... Så det blir lite ljust på kvällarna oxå.
I söndags när jag slutat vid 16 tiden så åkte jag ut till stallet, David kom dit och så gick vi på promenad med Massa, blev en rätt kort tur ca 20 min bara, för det  var kolsvart och super kallt...
Trodde inte att JAG skulle säga det, men nu räcker det med snö och kyla.

I lördags var jag faktiskt helt ledig från stallet, för Hanna hade han om Massa. Första gången själv, det hade gått jätte bra. :)
Ska se om inte Hanna vill ställa upp på någon liten trali tävling i sommar. Mina nerver håller inte för att tävla tyvärr.... Men jag vill gärna att Massa får komma ut och visa upp sig lite.

Min moster Gisela fyller år idag. Så i lördags firade vi henne. Vi var på Vinsta gård. Åt och umgicks lite.



Var på Lindex idag o hittade lite fynd. Tex en klänning som jag tänkte ha på mig på lördag. För då är det fest på "klubben". Och Petra kommer ner, så vi ska leka lite.
Här även insläppet i stallet och kvälls fodringen. Så vi får låna en häst till Petra så vi kan rida ut lite tillsammans. Skoj! Mamma kommer över och är snäll och tar hand om Dennis medans jag dansar loss i Hemmesta. :D

Nu ska jag lägga min son för natten o sen blir det lite film med ♥:at



Ha det!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0