5:e januari "Massa"

Hemma en liten stund för att äta. Och så jag lyckas låta henne vara och spana in nya stället. :)

Idag kom Massa. ♥
Hon tag allt väldigt lugnt och fint. Står o "skriker" lite bara, men annars verkar hon ta det hela med ro.
Varit i stallet ett par timma och fixat o donat.
Skall snart åka tillbaka. Bara laga lite middag först.

Syrran och Tim ska komma över på fika ikväll så jag kan få bilderna som hon och mamma tog idag.

Har varken tid eller ro till att skriva så muycket  mer nu, får uppdatera senare om jag hinner. ;)

Men lite bilder måste jag ju fresta med.

  


Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis! Äntligen har du blivit med häst igen! Nu håller jag tummarna för att hon är den där 10 poängaren som vi hoppas på. Se till att trivas ihop nu! :-D



Kram, syrran

2011-01-05 @ 15:50:52
URL: http://www.silveradoranch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0