12:e mars



Fortfarande sjuk son. :(
Han är lite hostig och snorig bara men har feber som pendlar mellan 38 och 39,5.
Stackars liten. Han e i o för sig rätt så pigg och glad ändå.
Min stora starka kille. ♥

Igår var David hemma med Dennis ett tag på förmiddan så jag och Petra kunde åka och träna.
Sjukt jobbigt, det märks att man är otränad, ha ha.
Men då kanske det märks ganska fort att man börjar komma i form oxå. Eller??? ;)

Petra åkte med hem ett tag så tittade vi på tv med Dennis, David åkte och jobbade lite.

Kvällen blev riktigt fredags mys med taco middag, kall öl (Dennis fick vatten, ha ha) och popcorn.
Mys pys.
Blev tidigt i säng eftersom Dennis vaknar runt 6 tiden nu när han är dålig. :S

Min medryttare Hanna tog Massa igår, och hon har henne även idag, så får goa tjejen komma ut och röra på sig ordenligt. Riktigt skönt att ha hjälp av duktiga tjejer. :)

Nu är David iväg och besiktigar min bil, bara att hålla tummarna nu...
Fast det borde i o för sig inte vara några problem. Peppar peppar ta i trä......
Så jag o Dennis ska sätta igång med att städa nu.
Tänkte ta o vårstäda huset lite, så vi börjar med Dennis rum medans han är pigg och vill hjälpa till. ;)
Så får han vila i soffan framför film medans jag och David tar resten av huset sen.
Ute möblerna ska fram oxå, och så blir det till o grilla korv till lunch. :)

Får se om jag skriver ikväll oxå.
Ha en trevlig dag // Jenny "grodan"


(Mitt foto från förra våren, har lite vårkänslor idag...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0