30 mars, stall dag.




Mamma och Petra kom ut till stallet idag.
Vi fikade lite och mamma fotade mig och Massa. :)
Eftersom hon ej är helt bra i benet ännu och bara ska skrittas så har jag börjat rida henne på repgrimma.
Så att jag kan fortsätta på den när hon skall sättas igång igen.
Hon var sjukt duktig. :)
Här kommer några av bilderna...
Eller okej, ganska många bilder. ;)



















När vi var klara åkte jag o Petra till Sickla och så la jag undan ett par skor som snälla mamma ska köpa till mig. Ett par sandaler, det kan vara skönt att ha när vi åker till Egypten. ;)

Hem till mig igen o fika lite.

Ikväll blir det till o bygga kaninbur. Hi hi.

Ha det gött//








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0