Ridning i solen. :)


Morgon fodring avklarad. :)
En av hästarna som står i en utebox hade lyckats ta sig ut tidigare på morgonen och stod och betade så snällt och glatt utanför stallet.
Knasiga häst. Hi hi.

Skyndade mig hem så att jag hann ge hundarna frukost och gå ut med dem, samt dicka KAFFE. Ett måste på morgonen så att man slipper huvudvärk.

Sen tillbaks till stallet.

Borstade länge och myste. Gjorde fina flätor i man och svans.
Emy kom ut och fotade mig och Massa när vi red på åkern.

Red med gramanen nästan hela tiden. Massa fick ha vilo dag igår och var super pigg idag... Så gramanen fick sitta kvar då jag inte riktigt är i form för en flygtur. ;)
När jag var klar fick Emy skritta av henne. Massor av år sedan hon red så det var lite ovant men det gick toppen bra. Massa är ju så otroligt snäll o go.
Här kommer lite bilder från dagen.









Och nu är det hög tid att gå ut med hundarna igen innan jag skall åka till jobbet för att stänga igen....

Ha det. <3




Kommentarer
Postat av: Veronica

Vackra ni! Och du har redan hunnit köpa schabraket som jag vill ha! ;) Vet du vad? Jag har börjat jobba i Robin's företag, så nu kanske jag kommer upp mot stora staden oftare. Dax att ses tycker jag, vill se Massa live också :)



Kram, syrran

2011-09-02 @ 22:03:58
URL: http://silveradoranch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0