Skotta skotta skotta.....

Jag älskar det här vädret... Det enda som är lite sådär e att jag sått skotta fram bilen tre gånger på samma dag idag... Så mycket har det snöat. Lite sådär att stackarna som plogar inte riktigt hinner med heller, väldigt moddigt på vägarna. Fast det kan ju vara kul det oxå. ;)



Snat åker min familj till varmare breddgrader oxå. Kommer väl hem som tre pepparkaks gubbar skulle jag tro. ♥ Får se om jag hinner sola lite solarium medans de är borta. ;)
Medans de är borta ska jag var katt vakt. Pluss att jag ska jobba en massor så det blir väl till att flänga runt lite som vanligt.

Nu sitter jag o min son o ser på Nalle Phu (som vanligt) snart skall vi gå ner till tvättstugan igen. Så man får lite rena kläder.
Fika främmande är på inväg oxå, så bullarna ska snart in i ugnen och kaffet ska på.

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0