Tvättstuge dag...

Jag o Dennis sitter i soffan o tittar på film, väntar på att få gå ner till tvättstugen igen o ta upp allt för att vika det, ska passa på att mangla sängkläderna oxå.

Iförmiddags var vi o hälsade på mamma på hennes jobb, fikade lite o så. Dennis hade jätte kul. Han får vara hemma med mig idag och imorgon. Han är lite små förkyld o hostar massor när han skall sova, tänkte att han blir ju aldrig frisk om han är på dagis o springer runt i alla basiller.

Igår hade jag en mamma o hennes dotter ute i stallet, de provrad Texas o det gick jätte bra. De ska börja med honnom på söndagar. Toppen bra. Så nu har jag en familj som tar hand om honnom på lördagar och en annnan på söndagar. Det är bra att han får lite mortion. Bara jag som ska komma igång igen oxå.

Hämtade ju en telefon igår. Som jag tydligen får BEHÅLLA oxå. Helt underbart. En Sonyericsson Satio. Super fin med 12,1 megapixel kamera o pekskärm. ♥ Super rolig telefon. Hi hi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0