21:a dec

Helt sjukt va fort tiden går... O det e ju bra det. För snart är det JULAFTON... Åååå va roligt. Jag har redan alla julklappar klara. Det har jag haft ett tag oxå. ;)
Bara det inte snöar massor. Vill gärna fira julen med min sambo ju. Tråkigt om han måste ut o ploga. :(

Imorgon skall jag åka o titta på ett till stall. Hoppas verkligen på att detta är bra och att jag får flytta dit.
Det ligger i Farsta viken. Så det är ca 5 min promenad till Gustavsbergs stallet med deras ridhus. Och samtidigt så är det ju ett litet stall. Tror att det kommer att vara helt perfekt till oss.
Så håll alla tummar o tår nu. ;) Den 5:e januari kommer ju Massa. Så jag måste verkligen hitta något nu. Hi hi.

Fick mail från Jula igår, jag fick inte jobbet. :( Det gick internt istället. Buhuuuu. Men man kan ju inte få ALLT. Bara att fortsätta söka...

Innan jobbet idag så skall jag till Brisak o se om de har en filt kvar som jag spanat på, den var så mjuk o go. Julklapp till mig själv. :D
O så ska jag se om jag hittar något mer till Dennis. Man kan aldrig köpa förmånga klappar till honnom. ;)

Här är årets dagis kort. :)


Kommentarer
Postat av: Nicole (Nagelterapeut och mamma)

Vilket underbart kort på din söta kille!! =)

2010-12-21 @ 10:39:14
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0