Ännu ett försök....

Okej, skall göra ett sista tappert försök att blogga då. Fungerar det inte nu så lägger jag ner helt.


Snabb uppdatering....

Jag o Dennis har flyttat in hos David på Ingarö. ♥
Har inga hästar kvar. :(
Har däremot två hundar, två katter o en orm.
Jobbar kvar på macken där det är kaos, så jag söker nytt jobb.
Uppdaterat min lilla seat till en ford focus kombi. Måste ju få platts med alla djuren. ;)
I maj var jag, David, Ethe och Erik i spanien en vecka, heeeelt underbart.
Nu i somras var vi i Västerås, Rättvik, Småland och på Gotland. Vi hade en super mysig familje semester.
Dennis har inte blöja på sig hemma utan gör det han ska på toaletten. :) Däremot så har jag inte riktigt fått honnom till att ha kalsonger ännu, så på dagis får han ha blöja förtfarande. Men det kommer nog...

Det var snabbt o enkelt. Någon som undrar någat så är det bara att fråga.

Devil



Doglas



Morran & Klant



Stig-Helmer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0