26:e januari


VILKEN DAG!!!! :)

Det började med att jag körde Dennis till dagis.
Sen direkt till stallet för morgon fodringen. (Och hunddagis.) Matilda som brukar ha det på vardagar var hos sin pojkvänn som bor i uppsala, så jag hoppade in lite.
Hade med mig en termos med kaffe, så mysigt så. Allt gick toppen, både hästar och hundar skötte sig utmärkt. :) Solen strålade.

Fick ett sms av en av stall tjejerna där hon sa att hon hade sett att Höök´s skall komma ut till värmdö och att de söker folk. Hem som ett skott när morgon fodring med utsläpp var klart.
Mamma hjälpte mig via mailen så jag fick iväg ett cv till dem.
Fick svar nu på eftermiddan redan. Den 9:e februari skall jag på interjuv.... Ååååå va roligt... Håll alla tummar och tår för mig. Det jobbet skulle passa mig som en handske. :)

Sen tillbaka ut till stallet, mocka klart och ut o rida en sväng.
Idag fick vi för första gången sälskap. Catta med Melini följde med oss. Gick super bra. Red hela biten denna gång, vi var ute 15-20 min. Solen strålade fortfarande....
Massa var jätte pigg och tyckte nog att det var skoj. Hon "lättade" till o med på baken en gång. Jag bara skrattade då det var så otroligt löjligt litet. ;) Bara kul att veta att gumman har kul.

Sen till dagis för att hämta hem Dennis. Nu blir det fisk och rotfrukter. Mmm va smarrigt.
♥:at är på klubben och fixar inför festen på lördag, skottar snö, fikar o sånt, så han kommer nog hem ganska sent skulle jag tro.

Nehe nu skall jag utfodra min ny durchade son o sen blir det nog lite "Skönheten och Odjuret" innan han skall sova. :)

Ha det!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0