3:e januari

Jaha då var det måndag.... Tycker verkligen att det kan bli onsdag nu....
Mailade med Massas ägare igår o de ska försöka att åka hemifrån runt 08.30 tiden på onsdag. Dvs att hon kommer runt 10.30 tiden till mig. :)
Kommer att släppa ut henne i hagen på en gång. Hon får en egen hage de första dagarna. Så får jag fixa iordning i skåpet o boxen o så undertiden. Ska försöka att låta henne vara veckan ut i alla fall. Bara pyssla lite med henne, så att hon får lära känna stället (och mig) ordenligt innan vi sätter igång henne.


Gårdagen var lugn. Pysslade lite med mina häst grejer. Vi skruvade ihop snowraisern och testkörde den lite. Skit kul tyckte Dennis, vi höll i o för sig inte på så länge, för han var så trött. (dvs grinig) Så vi gick in o tittade på film istället. :)
David var hemma någon timme på dagen o kom sen hem till middagen igen. Plogning.....

Efter middan så åkte vi ut till stavsnäs och köpte en hundbur till bilen. Passade perfekt. Otroligt skönt. Nu kommer Devil att så snällt få hålla sig där bak när vi åker bil. Plus att om jag måste lämna dem i bilen någon gång (korta stunder så klart) så kan jag lämna luckan öppen bak.

Undara om tvättmaskinen är klar nu, dax o kolla det o sätta på nästa.

Snart är det dax att åka o jobba. Skönt, då kanske tiden går lite snabbare idag, om jag har tur vill säga, risken finns att det är helt dött på jobbet o att jag får spunk oxå...

Ha det gött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0