10:e mars


Jaha ja.
Skulle ha tränat idag och sedan haft en riktigt lång och mysig dag i stallet.
Men så blev det inte.
Dennis kom upp i natt med 39,4 graders feber.
Så det blir till att vara hemma med honnom.
David är oxå hemma då hans lastbil är på verkstad så jag åker snart ut en vända till stallet ändå.
Tur att jag har honnom. ♥
Får se om jag hinner rida eller om det bara blir mys i stallgången.

Träningen ställs absolut inte in utan det får vänta till imorgon istället.
Har vi sagt tre dagar i veckan nu ibörjan så har vi. ;)
Mig gör det i o för sig inget att vi skuter på det en dag för jag har grym träningsvärk.
Ha ha.

Känns att våren är här. Ätligen. Solen skiner och snön droppar. Härligt.

Vill att det ska bli maj nu. Närmare bestänt den 2:a maj.
Då åker vi ju till Egypten.
Jag, David, syrran och Tim.
Kan man annat än längta???

 

Har fått ett  spännande mail idag... Som jag nyss svarat på.
Får se om det blir något av detta eller om det blir som alla de tidigare gånger.
Den som lever får veta. ;)

Nu ska jag krypa upp i soffan med min son och titta på en film ett tag innan stallet.

Ha det! //Jenny "grodan"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0