Snö snö älskade snö...

Oj vad jag e dålig på att uppdatera här... Ska försöka att skärpa mig massor...

Jaha, sedan sist har jag messt jobbat massor. Chefen o hanns fru har ju varit bortresta så jag har haft deras pass. Kul att jobba lite dag tid. Vill verkligen ha ett sådant jobb. Vad som hellst igentligen bara det är dagtid o hellst inte helger.

Har hunnit med att fylla år oxå. 26 blev jag visst. ;) Hade familjen över på fika bara. Fick massa roliga o användbara pressenter, tex en klocka av syrran o hennes pojkvänn, pressent kort på Ikea av mamma o pappa mm.



Har tyvärr inte hunnit ut med min underbara ponny så jätte mycket eftersom jag jobbat dag tid men lite i alla fall. =)

Idag var det lucia firande på dagis. Det var mysigt men min lilla bus unge till son vägrade att ha tomte luvan på sig samt attt han inte alls vill stå med de andra barnen o sjunga, han ville vara med mamma... ♥



Mamma o pappa har idag varit o hämtat en hylla till mig, samt två höga cd ställ och en tv. Så nu har jag typ allt till lägenheten. Det är bara säng, matbord och stolar som jag kommer att låna av andra. Resten har jag fått från höger o vänster. Toppen bra.

Har hunnit med en promenad i kyla o snö idag, 45 min blev det bara, men bättre än ingen alls. =)

Nu ska jag titta på nya Wallander filmen o sedan gå o knyta mig.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0