Va jag e dålig på detta....

Syster ha skällt på mig igen för att jag är så dålig på att skriva här... O det kan jag ju hålla med om... =(

Vad har jag gjort sedan sist då?

Chefen o hanns fru är utomlands så jag har jobbat en massor. Helt slut nu faktiskt, o då har jag ändå 9 dagar kvar att jobba i sträck. Denna helg har jag i alla fall ledigt. Det märks ju på jobbet att man är en man kort hela tiden, förutom när Ludde byter däck, för då är vi två man kort, fast vi hinner ändå med mer än när chefen är hemma. O vi har BETYDLIGT roligare på jobbet. Man jobbar på lite hårdare och tycker att det är helt okej ändå. =)

Har börjat gå hos en kiropraktor en gång i veckan för att få ordning på min höft, rygg, nacke och knä. O det fungerar... Har nästan inte alls ont i höften o knät bråkar inte alls mycket. Är väl lite jobb kvar med det skulle jag tro men det går verkligen åt rätt håll. =)
Så nu har jag kommit igång med att gå på promenad med Texas igen. Väntar nog ett litet tag till med att sätta igång att springa. Då jag jobbar dag nu när chefen är borta så blir det typ en timmes promenad 4 dagar i veckan i beckmörker.

En bra början i alla fall. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0