19:e dec

Jaha. Nu har alla åkt hem o huset är återställt.
Är otroligt trött, lär nog somna när Dennis ska sova ikväll.
Men det är jätte tråkigt att de åkt, de kan gärna få komma mycket oftare. Synd att det är så långt mellan oss... :(

Jag o Ethe var till Brisak idag o tittade, hittade massor med saker jag vill införskaffa.
Tyvärr så hade de inte kvar de fins lila faten som jag hade snaglat på tidigare.
Har fått för mig att jag ska ha lila hemma nämligen. Hoppas att de får in dem igen, för de skulle passa perfekt hemma hos oss.
Kom därifrån med lite "tattueringar" för barn. Sitter en på Dennis hand redan. De andra har jag gömt undan.

David fick komma hem o sova några timmar i natt, men innan vi gått upp så var han borta igen.
Han lär inte komma hem fören tidigt imorgon bitti heller. :(
Tur att det kommer en vår oxå.

Dennis springer runt här i sin spindelmannen dräkt, leker mad bilar o beundrar granen.

Ang Massa (arab stoet) så väntar jag bara på att få höra av Gustavsberg. Om de har plats i sto hagen för henne.
Annars blir det tyvärr Tuna. Vilket av stallen det än blir så lär det bara vara tillfälligt. Tills man hittar något annat ställe. Tuna var tyvärr inte alls så bra, och Gustavsberg skall ju läggas ner.
Men bara jag får hem henne snart....
Troligtvis så kommer hon under första veckan i januari. :D
Kan vi inte hoppa över alla dagar tills julafton o sen de som är mellan tills hon kommer?
VILL NU JU!!!! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0