Trötta djur o sjuk Jenny.

20101008099 (MMS)

Jaha, inte e man frisk ännu... Helt slut i kroppen o fortfarande snorig o hostig. :( I söndags handlade vi lite blommor som jag planterade, blev jätte fint, sen tok däckade jag i soffan igen. Lämnade Dennis på dagis i går o Örian hämtade ju, så när jag kom hem la jag mig i soffan igen o där har jag legat sedan dess. :( Blääää. Apropå något helt annat så är jag i alla fall klar med hälften av julklapparna redan. :) Mamma e klar, syrran e klar, David har en grej kvar sen e han klar oxå, Dennis e halva klar en grej till där oxå bara. Bara pappa, Tim som e kvar. Syrrans 18års present e snart klar oxå. Två små saker till som ska införskaffas, men det gör jag när jag köper Tims julklapp. Bara pappa som jag inte vet vad jag ska ge... :S Som vanligt då... Nu ska jag slå på en film o bädda ner mig i soffan igen....


Kommentarer
Postat av: Jessika

Krya på dig =0)

2010-10-12 @ 08:26:01
URL: http://jeskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0