Oj oj oj va jag e dåååålig på detta.... ;)

Jaha, ska jag ta o göra ett nytt försök att uppdetera här då?

Massor har hänt sedan sist.
Det som har innebärit mest är väl att min lilla familj har ändrats... Texas är såld till en familj i söderköping, där han trivs bra.
Jag har istället fått hem ett gamalt varmblod som det är meningen att jag skall rida på, fast just nu står han på box med en hovböld. :( Hoppas på att han får sättas igång om två veckor igen. Då skall han även få skor fram.
Han är en väldigt snäll o klok häst. Så det blir nog bra det här.

Min lilla hamster har gått o lagt sig för evigt.....

Mina två katter är lika galna som vanligt. Men de har i alla fall lugnat ner sig på nätterna så man får sova, eller så är det bara jag som vant mig??? Ha ha ha ha...

Har blivit med hund oxå. Ha ha ha. En liten boarder terrier på 6 år vid namn Doglas.
Han är super snäll o enkel.



O det största som har hänt är väl det att jag skaffat mig en karl oxå... ;) Super gullig kille vid namn David.
Träffade honnom faktiskt via Facebook. Ha ha ha ha. Eller ja, genom "raggar klubben" här ute kan man väl säga. ;) Vi träffades den 28:e februari. Hi hi. Så vi pendlar fram o tillbaka mellan min lägenhet o huset han hyr på Ingarö.
Han kommer jätte fint överens med alla mina djur o så klart med Dennis med.
Allt känns toppen, o jag svävar förtfarande runt på små rosa moln även efter två månader. :) Var länge sedan jag var så här lycklig. Kommer nog inte ens ihåg när jag var det sist.







Har även börjat på min rygg tattuering nu äntligen.
Den e snart klar. Blir SÅÅÅÅ fin så. :)



Nu snöar det unte igen. :( Blä blä blä, fast det kommer ju inte ens att lägga sig på marken. Sakll ut med Doglas nu. På en promenad. :) David har jobbat natt, med att dika motor vägen, så han sover.

I maj ska vi åka till spanien föresten. Ska bli jätte kul. Tänk va kär man kan vara.....

TJING!

Kommentarer
Postat av: Danni

Grattis till allt :)!

2010-04-21 @ 15:03:10
URL: http://loomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0