18:e dec

Idag har vi varit på skansens julmarknad.
Super mysigt.
Jag blir ju lite lätt stressad när det är mycket med folk och trafik, så det tog väl ett litet tag för mig att koppla av...
Men när jag väl hade gjort det så hade jag det jätte skoj. Tror att jag hade det roligare än Dennis till o med. ;)
Hoppade runt o dansade till julmusiken. :D
Nästa år skall jag doc ha lite pengar med mig... Hade velat haft ett par höga ull sockar man kan ha i stallet, ett par tofflor, kanske ett par vantar, en ljusstake, glas hjärtan mm. Fanns massa fina o användbara saker.
Dennis fick ett par ull sockar i alla fall. Så han kan vara varm o go om fötterna. Och så fick han fiska fiskdam. Som tur var så fick han en bil.... ;)

 


Sen åkte vi hem o hade en liten "mini jul". Åt massa god jul mat. Skinka, sill, lax, potatis, jansons, prinskorvar, köttbullar mm. Allt som man skall ha på ett ungefär. ;)
Efter så hade vi en liten lottdragning o så fick vi en varsin julklapp. Alla hade köpt en liten rolig grej.
Dennis fick oxå en. Av Ethe o Erik. En spindelmannen dräkt....... Dennis som typ alltid e ganska snabb på att öppna paket blev helt till sig, händerna bara skakade på hoon när han förstod vad det var. Han blev så sjukt glad.
Sen gick han runt med den hela kvällen tills jag tvingade honnom i säng. ;)

Kollade lite på Trolltyg i tomteskogen. Åt lite ostbricka o spelade "Vuxen spelet". Väldigt trevligt.

Tyvärr blev ju David utringd att ploga o salta så klart. Och tydligen så ska det börja snöa imorgon bitti/inatt, ca 1 dm..... Bara att hoppas att det blir lite förskutet tills på eftermiddagen i alla fall, så han hinner att umgås lite med sina syskon innan de skall åka hem till småland.

Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar att kliva upp när Dennis vaknar imorgon bitti.
Avslutar med lite bilder på min superhjälte till son. ;)

Natti natti

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0