Förkyld...

Jösses va förkyld jag e... I onsdags la jag mig o vila med Devil efter veterinären o vaknade tok förkyld. På en timme bara... :S
Snorig, hostig, feber, ont i halsen, ont i örat o ingen ork alls.
Har varit bosatt i soffan två dagar nu o hoppas att jag kommer att ha lite energi i helgen i alla fall.
Då skall det höst städas ute på tomten. Plocka undan saker o kratta lite.
Precis masat mig upp o satt på en maskin tvätt.
David ringde o sa att han skall förbi Svevia innan han kommer hem o kolla så salt spridaren fungerar. Det blir nämligen kanske dax i helgen redan.

Måste säga att det är underbart att ha en sambo som David. Låg i soffan helt död o eländig igår, så tittar han på mig o säger; va söt du e hjärtat, älskar dig....
Sånt värmer gott när man inte känner sig på topp, varken till utseendet eller energin. ♥

Dennis är på utflykt med dagis idag. De skall åka buss till gustavsberg o se på en teater. Ska bli kul att höra honnom berätta om det när jag hämtar. Tror i o försig att han inte kommer att säga så mycket om själva föreställningen, utan mest om att han åkt BUSS... Det e stort det.

Nu skall jag anstränga mig lite mer med att förbereda maten. Hemmagjorda köttbullar blir det. Steker dem nu o sen värmer jag dem i ugnen. Mums...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0