Ny kastrerad Devil

20101006094 (MMS)

Idag var jag med stackars lilla Devil till veterinären för att kastrera honom. Själva ingreppet gick bra o såret ser fint ut. Han var så himla liten o ynklig när jag hämtade honom. Super vinglig. Innan ingreppet så vägdes han, 3,4 stannade vågen på, min lilla skrutt... De upptäckte ett blåsljud på hjärtat när de kollade igenom honom innan.... :S Så han fick sövas som "hög risk". Jag ska avvakta med att ultraljuda det eftersom han är så pigg o frisk i övrigt. Så i samband med ettårs vac. så skall det kollas. Om han inte blir trött o seg innan vill säga... Så nu skall jag sätta mig här framför datorn o googla om det. Se vad som står. Devil sover så sött nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0