Lugn tisdag



Igår var jag typ ganska effektiv. :)
Han mad massor med saker.

Ut till stallet o myste.
Hanna hade Massa hela helgen o de hade ridit på åkern och lite sånt. Samt hoppat.
Så jag tog det lite lugnare, red mjukgörande på volten. Massor med volter och serpentiner.
Övade även på ökad trav.
Gick super bra. Hon e så himla duktig.
Hon brunstar just nu och de flästa ston jag känner är rätt så bångstyriga under den tiden, men inte Massa inte. Hon är lite duktig och sammarbetsvillig som alltid. (Ibland kan hon så klart sätta sig emot, men det är väldigt sällan)

Idag har Alex Massa och jag börjar jobba kl 14 först. Så jag hade tänkt mig att jag skall ta det lugnt och kanske till o med titta på en film nu på förmiddan. Hoppas att jag klarar det. ;)

Kanske ska se om det är någon ledig imorgon som kan komma med och fota lite när jag rider på åkern. Det vore skoj. :) Förutsatt att det inte regnar så klart.
Messade precis med syster. Ska hämta henne i orminge imorgon vid typ 16 så ska vi åka och träna. Jag är inte riktigt frisk ännu, men nu skiter jag i det. Vääääldigt långdragen förkylning det här. :S

♥:at gjorde en smarrig tonfisks pasta sallad igår så idag har jag faktiskt egen middag med mig till jobbet. :)

Avslutar med lite roliga bilder från när Hanna red Massa i helgen.
Hanna är jätte duktig på att rida, bara Massa som hade lite mycker energi första rundan på åkern. ;)
En kompis till Hanna som tagit bilderna.





Ha det toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0