13:e januari

Började dagen med att sova två timmar på soffan. ;)
Gubben kom hem från plogningen ett tag efter jag lämnat Dennis,
så vi skulle titta på film.
Den var inte så bra som ni kanske förstår.
Åkte sedan o fikade på Dellan. Blev årets ANDRA semla... Tur att jag skaffat mig en träningsmaskin. ;)

Ut till stallet....
Massa var super duktig idag. Hon stod så fint och avslappnat (lös) helt stilla i stallgången hela tiden vi stod där.

 

På med sadel o hela fadderutten idag med. Var ute ca 30 min på promenad.

Sen passade jag även på att hoppa upp en stund. :)
Åååå va roligt det var. Massa gick på bra med öronen framåt och gjorde snällt det jag bad henne om.
Vi var inte så avancerade (eftersom hon inte är igång satt) nöjde oss med att gå lite till höger o sen till vänster på vägen. Samt några stopp. Red bara ca 3 min, sen fick det räcka för denna dag.

Imorgon får hon vila då vi ska iväg med jobbet på något statoil stohej i globen. Tydligen skall det bli nästan 2500 pers. Då kan man snacka om firma fest va? ;)

Nu ska jag bita i det sura äpplet o försöka att få in min son i duchen utan skrik och gråt (från hanns sida då) denna gång. Önska mig lycka till....

Önskar en trevlig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0