11 juni.Sommar gästerna är här!!!



Jaha ja.
Jobbat typ 7-16 idag. Igentligen börjar jag ju 8 men syrran skulle öppna första gången idag så jag var där för att hjälpa henne och få kassaredovisningen gjord innan vi öppnade.
Sommargästerna är här nu. De står och stampar utanför dörren redan en kvart innan man öppnar, så blir de griniga och tyker att man ger dålig service när man ber dem vänta med att gå in och handla eller tanka tills man är klar. Blir så rörigt när de kommer.
Inte är de särskillt trevliga heller. :(
Som tur var har vi våra tappra stammisar som kommer in och förgyller dagarna. :)

Efter jobbet var det raka spåret ut till stallet.
Massa ska från o med i natt gå ute dygnet runt. Äntligen. Så jag fixade lite med höt och så.
Blev inget med Massa för mig idag, det är Hanna som har henne. Vi möttes i dörren typ.
Tror hon skulle gå på en promenad.
Det är ju så där tok varmt idag igen.

Vid 21 åker jag hemifrån och tillbaka till stallet för kvällsfodringen. Ska försöka få med mig kameran och ta några kort då med. :) Älskar att ha utsläppet eller kvällsfodringen. Det är så lugnt och skönt i stallet då.

Väntar på att David, Calle (Davids bror) och Adam (Calles kompis) ska komma hem med pizza.
De har oxå jobbat idag, ute hela dan, så de lär nog vara rätt trötta nu.

Slänger in några bilder från förra söndagen, jag, David och Dennis var på fjärilshuset då.
Ha en fortsatt trevlig kväll. Får se om jag lyckas lägga upp lite bilder från stallet senare ikväll. :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0