16:e mars





Jaha ja. Onsdag kväll, David är på klubben för fika i vanlig ordning.
Har de senaste dagarna haft en jobbig huvudvärk som vägrar släppa.
Idag har den i o för sig varit mycket bättre, men den finns kvar.
Gnager lite och är sjukt irriterande.

Igår var jag o Petra och tränade på förmiddan, sen blev det jobb eftermiddag/kväll.

Devil fyllde hela 1 år igår, tänk va tiden går fort.
Här är lite bilder från hans första vecka hos oss. ♥






Idag hade jag planerat en hel dag i stallet med tillhörande "lång ritt".
Hade tänkt skritta ut ca 2 timmar, men det vart ju inget med det.
Massa hade väl halkat eller nått och fått en liten sträckning. :( 
Som tur var så är det en väldigt lindrigt.
Hon är ytterst lite svullen och markerar bara lite, men det var ju bara att glömma våran mysiga tur i solen.
Suck.
Jag ska ta o sluta planera stalldagar, förra gången jag gjorde det så vaknade jag på morgonen med världens migrän, så då blev det inte heller något.
Stod och mös lite i stallgången istället, borstade av henne ordenligt.
Mamma kom ut med fika korg, så det blev ju en mysig dag i alla fall.
Men jag såg ju fram mot ridningen så mycket.
Ja ja, det kommer ju flera dagar som tur är. :)

Åkte hem straxt efter lunch o då kom Petra över på kaffe.
Satt o tog det lugn framför tvn, åkte (tillbaka) till stallet med Devil en sväng för att han skulle få leka lite med de andra hundarna där, ingen var riktigt på hugget idag så vi blev  inte långvariga där.

Hem igen.

Avmaskat båda hundarna och båda katterna idag.

David kom hem en sväng innan klubben. Med Pizza. ;) Var sjukt sugen på det. Hi hi, synda lite...
Nu blir det en liten tv kväll med lite premiärer.
Imorgon bitti blir det till  o träna igen, sen stallet och sen jobba.

Ha en trevlig kväll.

Kram
  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0