18:e mars



Fått mail från Ving angående våran resa i maj.
Tydligen så har de ställt in alla måndags flyg till egypten i sommar, så vi får åka två dagar tidigare på lördagen den 30:e april och åka hem en dag tidigare den 8:e maj.
Dvs att vi får en gratis dag där nere.
Helt okej och det fungerar för alla så vi kör på det. :)

Så nu är det bara 43 dagar kvar tills vi åker. Ååå va skönt det ska bli.
Just denna vecka är det ca +30 på dagarna och +15 på nätterna.
Varm och skönt... Sol, bad och drinkar.......

En lite tist sak är bara att jag hade tagit ledigt helgen innan för att ha Dennis några dagar innan vi åker, o det går ju inte nu, men jag kan nog "sno" honom på onsdagen i alla fall.
Så får jag honom en dag extra i alla fall. :)
Mamma ställer upp o hjälper Örian med Dennis om det behövs, och Ludde bor hos oss o tar hand om djuren.
Tur att man har familj och vänner. ♥

Nu ska jag åka till stallet innan snön kommer.




Ha det gött











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0