13 maj (fredagen den 13:e)



Jaha, otursdagen idag, nja det gick rätt bra allt som jag jag gjorde idag skulle jag vilja säga. :)

Sov ända till kl 8... Upp, ut med hundarna och till stallet.

Red ett "dressyr pass" på vallen.
Massa var lite små trött idag så jag tog det rätt lugnt och var inte för seriös. Travade mest och försökte hålla henne i en stadig form. Det börjar ta sig nu, doc försöker hon fortfarande att komma undan och inte jobba lite då och då. Nöjde mig efter ca 40 min då jag tyckte att hon gjort ett bra jobb. ♥
Däremot så har hon lite svårare för ena varvet (har hjärnsläpp och kan inte komma på vilket varv just nu) så det får vi se till att arbeta lite mera med.

Lyxade till det lite, så jag åkte o köpte tai mat till lunch. Mmmm va gott. Tog med det hem och åt framför tvn. Matkoma på det, så det råkade vist bli en liten tupplur i soffan innan jag gav mig iväg till jobbet. Stängde...
Där hände det inte så mycket... Vädret var ju sådär och så var det vist hockey på tvn med. ;)

Imorgon skall jag jobba 8-16, sen blir det middag och barhäg på "klubben"
Dennis ska på sitt första kalas... Hos Oskar. Jag är faktiskt rätt putt att jag inte kan gå på det med honnom.
Men mamma ställer upp och är med Dennis i alla fall. (Hans pappa ville inte.) Så jag ska skicka med kameran så jag i alla fall får se bilder på det. Maskeradkalas blir det. :)
Syrran ska jobba med mig imorgon oxå, ska bli kul.

Natti natti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0